Klantenservice

Suggesties

We staan bij Wildlights.nl altijd open voor suggesties en op- of aanmerkingen om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wanneer je suggesties hebt voor ons, ontvangen wij deze graag via klantenservice@wildlights.nl

Klantervaringen

Wanneer je online winkelt is betrouwbaarheid een belangrijke factor. Uiteraard dragen we het Webshop Keurmerk. Maar wat nog veel belangrijker is om de betrouwbaarheid van een webshop te kunnen beoordelen zijn klantervaringen. We geven je als klant graag de mogelijkheid om onze webshop te beoordelen. Hiervoor gaan we samenwerken met KiyOh. KiyOh is specialist in klantbeoordelingen en volledig onafhankelijk. Onze klanten krijgen na iedere bestelling een uitnodiging om een review te schrijven.

Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Ontevreden klanten willen we graag alsnog tevreden stellen. Ben jij onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zullen alles in het werk stellen om je klacht zorgvuldig af te handelen. Je kunt de klacht melden via mail: klantenservice@wildlights.nl.

Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Vermeld bij jouw klacht je naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken. Binnen één week reageren wij inhoudelijk op je klacht.

Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Wij zijn aangesloten bij Stichting webshop Keurmerk. Dit betekent dat je gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Wij vinden het belangrijk dat je hiervan op de hoogte bent.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op.

Wildlights.nl
Wolvenweg 13 (postadres)
7963 BG RUINEN

klantenservice@wildlights.nl
085-3038190
KvK: 59866012
BTW: NL853673603B01
IBAN: NL27 RABO 0150 5259 15