Bestellen & leveren

Het bestelproces

Een bestelling doen bij Wildlights is simpel. Het maakt niet uit of je dit vanaf je pc, tablet of smartphone doet. Wanneer je een product wilt aanschaffen klik je simpelweg op de knop ‘in winkelwagen’ en de rest wijst zich dan vanzelf. Maar natuurlijk leggen we het bestelproces hieronder graag stapsgewijs uit.

Winkelwagen

Wanneer je een product in je winkelwagen plaatst, zie je dit terug in het winkelwagen-icoontje rechtsboven in de webshop. Je kunt op het winkelwagen-icoontje klikken om te kijken wat je tot dusver in de winkelwagen hebt geplaatst. Uiteraard kun je ook gewoon verder gaan met winkelen. Elk keer wanneer je een artikel aan je winkelwagen toevoegt zie je dat de hoeveelheid wordt aangepast. Wanneer je klaar bent met winkelen klik je op het winkelwagen-icoontje. Dan wordt je naar de ‘overzicht pagina’ geleid. Hierin zie je een overzicht van je voorlopige bestelling. Hier kun je het aantal exemplaren van een product aanpassen of een product uit je winkelmand verwijderen. Wanneer je tevreden bent met de producten en aantallen klik je op ‘Verder met bestellen’.

Overzicht verzendgegevens en betalen

De verzendgegevens en het overzicht wat je moet betalen vind je allemaal terug op één overzichtelijke pagina. Allereerst vul je op deze pagina vul jouw contact- en adresgegevens in. Wanneer je jouw bestelling op een ander adres wilt laten afleveren dan kun je dit onderaan bij woonadres aanvinken. Hierop kun je een alternatief afleveradres invoeren. Ook kun je hier ook een eventuele kortingscode invullen.

Daarnaast kies je de gewenste betaalmethode voor je bestelling. Tevens kun je aangeven of je de nieuwsbrief wilt ontvangen. Wanneer je klaar bent het met het invullen van je gegevens klik je op de knop ‘Bestelling afronden’. Je wordt dan naar de betaalpagina geleid. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kom je in de betaalomgeving. Hier volg je de te nemen stappen en voltooi je de bestelling. Vervolgens krijg je een bestelbevestiging te zien. Daarnaast ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je gedane bestelling.

Bestelling annuleren

Heb je een verkeerde bestelling geplaatst of een fout gemaakt tijdens je bestelling? Dat kan gebeuren. Doe dit door op tijd een mail te sturen naar klantenservice@wildlights.nl. Vermeld hierin duidelijk dat jij je bestelling wil annuleren en doe dit o.v.v. het ordernummer. Dan proberen wij je hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mits het tijdig is kunnen wij de bestelling voor je annuleren. Jouw betalingsverplichting komt dan te vervallen. De betaling wordt dan zo spoedig mogelijk naar je teruggestort. Vervolgens kun je (direct) weer een nieuwe bestelling doen.

Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. In dat geval is je bestelling al aan onze externe vervoerders overgedragen. Maar geen zorgen. Je kunt je bestelling uiteraard gewoon weer retourneren binnen 14 dagen na ontvangst volgens het herroepingsrecht.

Levertijd

Al onze producten worden in Nederland en België in 99% van de gevallen binnen 2 tot 7 werkdagen bij je afgeleverd. In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd enkele dagen langer duren.

Verzendkosten

Je bestelling wordt geleverd door DHL of je kunt (na de eerste afleverpoging) de bestelling ophalen bij een DHL servicepunt. De verzendkosten binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland bedragen €5,95 per pakket. Wanneer je een bestelling wilt doen met een afleveradres buiten de Benelux of Duitsland adviseren we je contact met ons op te nemen via klantenservice@wildlights.nl.